הדרך להצלחה מתחילה מגיל צעיר

הדרך להצלחה מתחילה מגיל צעיר: תוכניות חינוכיות להתפתחות אישית ורוחנית

בביה"ס מלמדים תחומי דעת שונים ושמים דגש על לימוד מקצועות המקנים ידע כללי בסיסי או יכולים לתרום להתפתחות מקצועית בתחום כלשהו. ישנם כישורי חיים וכלים שאותם, לפחות לפי מה שרובנו זוכרים מבית הספר, לא מקבלים במסגרת החינוכית אלא רוכשים בהדרגה, כשרבים מגיעים לגיל מבוגר כשחסרים להם כלים המאפשרים להם לצמוח מבחינה אישית ורוחנית, להגיע להגשמה עצמית ולמצוא משמעות אמיתית לעשיה שלהם.

אז היום השילוב בין המסגרת החינוכית הפורמלית: בית הספר לבין התפתחות והעצמה אישית בהחלט חשוב. במסגרת תוכנית חינוכית שנתית המאושרת ע"י משרד החינוך יכירו המורים ואו התלמידים את עצמם בצורה טובה יותר, ילמדו לזהות חולשות וחוזקות, ילמדו כיצד לקבוע לעצמם מטרות וגם להשיג אותן בהדרגה, כיעדים לטווח הקרוב והרחוק תוך התגברות על מכשולים ופחדים.

ניהול נכון של זמן – כלי חשוב בדרך להגשמה וצמיחה

רבים מאיתנו, כבר מגיל צעיר, חיים עם המחשבה המוטעית שאם היה לנו זמן רב יותר דברים היו נראים אחרת, היינו מספיקים להכין את העבודה המונעת מאיתנו לקבל ציון מעולה, ללמוד טוב יותר למבחן או להתכונן למצגת במסגרת העבודה. זמן הוא עניין יחסי ואינדיבידואלי. ישנם אנשים שההספק שלהם עצום וגם לרשותם עומדות רק 24 שעות ביממה. במסגרת התוכנית השנתית ינתנו כלים מעשיים ופשוטים כיצד לנהל את הזמן נכון יותר, כיצד להחזיר לעצמנו את השליטה על מה שאנחנו עושים בזמן מסוים וכך לחתור לעבר השגת המטרות שלנו.

קורס להתפתחות אישית גם באוניברסיטה

גם באוניברסיטה ציפייתם של הסטודנטים היא להתמקד בעיקר בתחום הלימוד בו בחרו, אך קורס להתפתחות אישית המוצע מטעם בי"ס להתפתחות אישית ורוחנית של אלי ברגה השתלב בתור קורס סימסטריאלי הרלוונטי ותורם לסטודנטים מתחומי לימוד שונים כי הכלים הניתנים בקורס חשובים ללימודים בכל תחום, מפסיכולוגיה ועד משפטים וחשובים לא פחות גם לחיים שאחרי האוניברסיטה: פיתוח קריירה, הגשמה עצמית והצבת יעדים והגשמתם.

רוצים להקנות למורים או לתלמידים שלכם כלים שיסייעו להם למצות טוב יותר את לימודיהם בביה"ס וישמשו אותם לכל שלבי החיים? אנו בביה"ס להתפתחות אישית ורוחנית של אלי ברגה כאן לרשותכם. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

קורס סמסטר לסטודנטים

במסגרת הקורס להתפתחות אישית תקבלו כלים להעצמה אישית, נלמד ניהול זמן, פרדיגמות, הרגלים ותהליכי שינוי, פרשנויות, חזון, יצירת חלומות, מטרות, זיהוי כוחות מעכבים ומקדמים, פיתוח כישורי מנהיגות, פיתוח כישורי חברתיים,

קרא עוד >>
הדרך להצלחה כלכלית תלויה בך

ההרצאה עוסקת בתשוקה להגשמת כלכלית. תגיד לי איך הדימוי העצמי שלך? ואני אומר לך איזה סיכוי יש לך להיות עשיר ולהצליח. בהרצאה מרתקת זו נקבל כלים בדרך להגשמה כלכלית. נכיר

קרא עוד >>
תוכנית שנתית לתלמידי תיכון

תוכנית שנתית המאושרת ע"י משרד החינוך לתהליך אימוני, המקנה כלים פרקטיים לעצמה אישית והתפתחותית בתכנית נכיר את "הטבע שלנו" נכיר את נקודות החוזק ונקודות החולשה, את גלגלי הכישרונות, נבנה ערכים,

קרא עוד >>