עקרון ההתרחבות בטבע

כל דבר שאנו חושבים עליו, אנו גורמים לו להתרחב, לגדול או להתפתח, זהו עקרון ההתרחבות.

"כתוב רעיון כלשהו ואחר יגיע בעקבותיו עד שתמלא עמוד שלם".

כשאנו חושקים בדבר מסויים עצם המחשבה בו גוררת מחשבה נוספת וכך מתפתח הרעיון אצלנו לאט לאט לעבר הביצוע, מתפתח, גודל ונכנס לחיינו.

החיים, באמצעות החיים מכפילים את עצמם, זהו תהליך שנמשך לנצח, גם התבונה כפופה לאותו צורך בהתרחבות. כל מחשבה שאנו חושבים גורמת לנו למחשבה נוספת וכך ההכרה מתרחבת ללא הרף. כל דבר שאנו לומדים גורמת לנו ללמוד דבר נוסף.

הטבע ניחן ברצון בסיסי להתרחב, זהו הדחף הבסיסי ששולט ביקום. כל הפעילויות האנושיות מבוססות על השאיפה להתרחב . אנשים מבקשים לעצמם עוד מזון, עוד בגדים, בית גדול יותר, דברי מותרות, יופי רב יותר, ידע נוסף, תענוגות נוספים, להתרחב במשהו לשפר את החיים. כל יצור חי כפוף לצורך להתקדם ללא הרף. כאשר התרחבות החיים נפסקת, מקומה נתפס ע"י המוות.

השאיפה הנורמלית להרחבת העושר אינה רעה או ראויה לגינוי, זהו רצון פשוט לחיות חיי שפע, זוהי השאיפה שלנו. מאחר ומדובר באינסטינקט העמוק ביותר שטבוע באדם נמשכים כל בני האדם נשים וגברים כאחד, למי שיכולים להעניק להם יותר מבחינת אמצעי החיים.

בכדי לצמוח ולגדול, העבר את עיקרון ההתרחבות בכל דבר שאתה עושה כדי שכל בני האדם יקבלו את הרושם שאתה "אישיות מקדמת"  וכי אתה מקדם כל מי שבא עימך במגע אפילו לאנשים שאתה פוגש בנסיבות חברתיות ללא כל מחשבה עסקית או מסחרית, הענק להם את המחשבה על ההתרחבות.

עליך להרשים אחרים עד כדי שיחושו שהקשר עימך מסייע להם להתרחב. ודא שהינך מעניק להם תמורה רבה יותר מערך הכסף שהם משלמים לך. תתגאה בדרך זו וספר לכלום ולא יהיה לך מחסור בלקוחות. אנשים פונים תמיד למקום בו יזכו לקבל יותר.

עקרון ההתרחבות מדגיש במילים אחרות, אם נחשב על דברים טובים, הדברים הטובים יתפתחו ויגדלו אצלנו. אם נחשוב על השלילי, הם אשר יתפתחו ויגדלו בתוכנו.

תלמיד אחד שהיה עני וחי בבית שכור הבין את עקרון ההתרחבות ואז החל לצייר לו תמונה מנטאלית בראש של הבית החדש שלו, הוא ממש תכנן ועיצב את הבית ואת הרהיטים בראשו, כיום יש לו את אותו הבית והרהיטים שצייר לו בראש.

כל מה שתזרע במוח יתגשם במציאות החיצונית של עולמך. אם נדמה זאת לנטיעת עץ, אנו זקוקים לזרע טוב אדמה עשירה השקיה עקבית אור שמש וכאשר הזמן הנכון והעונה המתאימה, הזרע יצמח לעץ ענק. אותו הדבר תקף גם לגבינו כל רעיון שנשתול במוח נרגיש שהוא כבר שלנו ונעבוד בסבלנות ובנחישות להגשימו, למעשה אין לו ברירה אחרת משום שזה חוק יקום.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

הפחדים שלנו

מה ההגדרה של פחד? פחד הוא רגש שנוצר כתוצאה מסכנה או מאיום. הפחד מביא לשינוי בתפקוד המערכות הגופניות שלנו, ולשינוי בהתנהגותנו כגון בריחה הסתתרות או קפיאה במקום. הפחד מתעורר כתגובה

קרא עוד >>
הדרך להצלחה כלכלית תלויה בך

ההרצאה עוסקת בתשוקה להגשמת כלכלית. תגיד לי איך הדימוי העצמי שלך? ואני אומר לך איזה סיכוי יש לך להיות עשיר ולהצליח. בהרצאה מרתקת זו נקבל כלים בדרך להגשמה כלכלית. נכיר

קרא עוד >>