סמינר להתפתחות אישית ורוחנית

סמינר של שלושה ימים רצופים ומרתקים במיקום מיוחד בטבע. בסמינר נעבור תהליך של התפתחות אישית, תהליך עמוק של מסע אישי, רוחני ומנטאלי, שמאפשר לך לקבל תובנות, סודות וכלים פרקטיים לחיים, לפי מודלים, להשתמש בכישורים וביכולות שלך ולהגשים את החלומות שתמיד רצית!

בסמינר נלמד את החוקים הרוחניים האוניברסליים, נכיר את העולמות בייקום, נלמד על העולם הפיזי והעולם האנרגטי ומי שולט? נבין איך הטבע החיצוני והפנימי שלנו עובד, נתרגל מדיטציות ומיינדפולנס, נעבור על מע' ההפעלה שלנו, התודעה וניצור שינוי בהתאם למטרות שלנו בחיים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

מנהיגות כדרך החיים

סדנת למנהלים מאתגרת ומרתקת המעצימה ומפתחת חשיבה יצירתית ונותנת כלים חדשים ומעשיים עם משחקי תפקידים, איך לגעת, לרתק להשפיע ולהניע לפעולה את הצוות במטרה להגיע למטרות מוצלחות. בסדנה נעבוד על

קרא עוד >>
חדרי מורים מהפנים – החוצה

החינוך מתחיל מתוכנו מבפנים, הדרך הקצרה ביותר לשינוי מתחילה מפנים החוצה. בהרצאה נכיר את חוקי הטבע ואת הטבע שלנו, נכיר את הערכים והפרדיגמות שלנו, נדבר על מודל חשוב דחוף ועל

קרא עוד >>
סדנאות לצמיחה אישית ורוחנית

סדנאות לצמיחה אישית ורוחנית – למי זה מתאים? מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש חיוני יותר, שהוא ממצה את הפוטנציאל שבו בצורה הטובה ביותר ויש לו חיבור עמוק לעצמו ולעולם?

קרא עוד >>