סדנאות להתפתחות או תהליך אימון אישי

סדנאות להתפתחות או תהליך אימון אישי – איך לבחור מה מתאים?

ישנן שתי דרכי מוכרות להתפתחות אישית: סדנת התפתחות אישית ורוחנית או תהליך של אימון אישי. רבים מתלבטים מהי האופציה הכי טובה עבורם ומה יביא אותם מהר יותר למקום אליו הם רוצים להגיע. אז קודם כל אין פתרונות קסם. הן בסדנאות והן באימון אישי צריך לעבוד קשה, לשנות דפוסי חשיבה והרגלים ולצאת מאזור הנוחות. מעבר לכך, שני התהליכים תורמים המון, ואם אתם יכולים להשקיע בשניהם, כמובן שהדבר מומלץ. עדיין, אתם חייבים  לבחור, אז כמה נקודות למחשבה:

  • נסו לצאת מאזור הנוחות שלכם. אם אתם אנשים חברותיים אשר הקבוצה בסדנה יכולה להוות עבורם הסחת דעת או מגן מפני עבודה אמיתית על התכנים המועברים בסדנה, יתכן שדווקא אימון אישי יביא להתקדמות רבה יותר. אם אתם ביישנים, כאלה שאחד המחסומים אצלם הוא חרדה חברתית, סדנה תאפשר לכם להתמודד עם מחסום מרכזי אצלכם, כאשר היתרון בסדנה הוא שכולם בסירה אחת ומדובר על קבוצה תומכת שלאנשיה מכנה משותף רחב.
  • האם המטרה היא ספציפית או התפתחות אישית ורוחנית כללית: אם המטרה שלכם היא הגעה מנקודה אחת לנקודה אחרת, יתכן שאימון אישי שהוא ממוקד יותר ונבנה עבורכם באופן אישי יהיה יעיל יותר. אם המטרה היא קבלת כלים להתפתחות אישית ורוחנית בהם תוכלו לעשות שימוש בכל שלב בחייכם ולכל מטרה, סדנאות להתפתחות אישית ורוחנית יתאימו יותר.
  • האם חלק מהמטרה היא ליצור קשרים והזדמנויות: סדנה שהיא קבוצתית מפגישה אתכם עם אנשים שונים. יצירת קשר עם אדם כזה או אחר, שיתוף ברצונות שלכם ובחייכם יכול ליצור הזדמנויות אשר יחד עם הכלים להתפתחות שאתם מקבלים בסדנה יכולות להבשיל לכדי הוצאת דבר מן הכוח אל הפועל. בתהליכי אימון העבודה האישית היא צרה ואינטנסיבית יותר על נושא מסוים, מאפשרת שינוי פנימי עמוק יותר באותו נושא המכין אתכם לצאת ולחפש הזדמנויות בעצמכם במסגרות שונות.

בביה"ס להתפתחות אישית ורוחנית של אלי ברגה תוכלו לעבור תהליכי אימון אישי עם מאמנים מצוינים לצד סדנאות להתפתחות אישית ורוחנית הנותנות לכם כלים רבים להגשמה וצמיחה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

חדרי מורים מהפנים – החוצה

החינוך מתחיל מתוכנו מבפנים, הדרך הקצרה ביותר לשינוי מתחילה מפנים החוצה. בהרצאה נכיר את חוקי הטבע ואת הטבע שלנו, נכיר את הערכים והפרדיגמות שלנו, נדבר על מודל חשוב דחוף ועל

קרא עוד >>
הדרך להצלחה מתחילה מגיל צעיר

הדרך להצלחה מתחילה מגיל צעיר: תוכניות חינוכיות להתפתחות אישית ורוחנית בביה"ס מלמדים תחומי דעת שונים ושמים דגש על לימוד מקצועות המקנים ידע כללי בסיסי או יכולים לתרום להתפתחות מקצועית בתחום

קרא עוד >>
קורס יהלום להתפתחות אישית

לאדם יש יכולת שליטה על החיים שלו. ההצלחות והכישלונות מושפעים מהתודעה שלו, במילים אחרות, מדרך החשיבה, מההתנהגות, ההרגלים, הבחירות והתגובות שלו. על מנת ליצור הצלחות ולהיות מאושרים בכל תחומי החיים

קרא עוד >>